NL FR EN

Reserveer je bezoek aan het Hopmuseum

Het Hopmuseum is open van dinsdag t.e.m. zondag!

VOORAF

• Het wordt aangeraden om op voorhand je bezoek te reserveren via onderstaande knop. Ter plaatse registreren kan volgens beschikbaarheid.
  • Kies op de website een datum en tijdslot (Kies je bijvoorbeeld 10 u. - 11 u.: dan hoef je niet stipt om 10 u. te starten, maar word je verwacht tussen 10 en 11 u.).
  • Betalen kan online of ter plaatse.

IN HET MUSEUM

• Het museum is uitsluitend open voor individuen, gezinnen en bubbels.
  • Ontsmettingsgel is beschikbaar aan de inkom en de balie.
  • Een mondmasker is verplicht.
  • Uit hygiënische overwegingen accepteren wij enkel betalingen met de kaart.
  • Binnen het museum gelden de regels van social distancing. Hou dus minstens 1,5 meter afstand met andere bezoekers.
  • Gelieve het vastgelegd bezoekersparcours te volgen.
  • Maximaal 20 bezoekers per verdieping.
  • Kinderen kunnen, onder toezicht van een volwassen begeleider, deelnemen aan een fotozoektocht mits het volgen van een vaste bezoekersomloop.
  • Audiogidsen worden na ieder gebruik grondig gedesinfecteerd.
  • Er zijn een beperkt aantal lockers beschikbaar die regelmatig worden ontsmet. Deze werken met een muntstuk van 1 euro. Er wordt geen geld gewisseld aan de kassa.
  • De toiletten van het museumcafé zijn toegankelijk. Was grondig je handen.
  • De lift is beperkt tot max. 1 individu tegelijk of per contactbubbel. De liftknoppen worden regelmatig ontsmet.
  • De museumshop is open zoals gewoonlijk.
  • Toeristische folders staan ter beschikking. Gelieve aangeraakte folders mee te nemen.

RESERVEER JE BEZOEK